Dergilerimiz
Dergi 1
Dergi 2
Dergi 3
Dergi 4
Dergi 5
Dergi 6
Dergi 7
Dergi 8
Dergi 9
Dergi 10
Dergi 11
Dergi 12
Dergi 13
Dergi 14
Dergi 15
Dergi 16
Dergi 17
Dergi 18
Dergi 19
Dergi 20
Dergi 21
Dergi 2

1) Hızlı Değişimi ve Akılcı Rekabeti Göz Ardı Etmeyin. (SSD Başkanı Hakkı MATRAŞ)
2) Giriş Yazısı (Zeki MAR)
3) SSD Genel Kurulu Yapıldı.
4) Moda ve Sektörün Buluştuğu Nokta: İDF 2006
5) Deride 40. Yıla Ödül.
6) İhracat 6.8 Milyar Dolara Ulaştı.
7) Karşılıksız Çek Sayısı Arttı.
8) Türk Derisi’ni Türkiye ve Dünya’ya Anlatmak.
9) Tergan’dan Perakende Pazarına Atak.
10) Derrici Üç Tanınmış Markayı Türkiye’ye Kazandırdı. (JUMP,MARİE CLAİRE,MORGAN)
11) Cemal AYDIN Promoyürk’ün Yönetim Kurulu’na Seçildi.
12) GLS Fuarları Mart ve Eylül aylarında ALMANYA’da.
13) ŞENER:Kur Politikasında Değişiklik Yok.
14) 27 Ocak Dünya Satışçılar Günü Kutlandı.
15) Kalıcı Başarı İstikrarın Eseridir.
16) 2006 İlkbahar-Yaz Sezonunun Ürünleri, Saraciye Fuarı’nda Görücüye Çıktı. (Özel haber)
17) Fuar’dan Sektör Tespitleri:Perakende Sıkıntıda Ama Gelişecek. (Vedat MENDA MEB Deri Eşya)
18) ÇİN Konusunda Daha Ciddi Önlem Alınmalı. (Süleyman VARDARCILAR Batı Saraciye)
19) Fuar’dan Sektör Tespitleri.
20) Gözetim Belgesiyle piyasaya denge geldi. (Recep YAYGAN SMS Çanta)
21) Deri Kullanımı Gelir Düzeyine Paralel Artacak. (Ali GÖKER Tergan Deri Ürünleri)
22) Gelişmeyi Yakalamak İçin Takip Önemli. (Faruk SÜNGÜ Sar Deri)
23) Aksesuar Çeşitliliği Yeterli Değil. (Mülayin ÇOBAN Birgün Çanta)
24) Yüzde 15 Kar Marjına Alışmak Zorundayız. (Suat ÇUBUK Skala)
25) İthalatçıyız; ama Üreticiye Destek İstiyoruz. (Erdem ŞAHİN Desan Deri)
26) Aksesuar Firmalarından Farklılık Bekliyoruz. (Turgay CANTAŞ Cantaş)
27) En Büyük Sorun Malzeme Bulamamak. (Himmet KOÇANOĞLU Genderi Ürünleri)
28) Tasarımı Yapmak Kadar Korumak da Önemli. (Doğan KILIÇ Roka DERİ)
29) Aksesuar Yan Sanayinin Desteği Yetersiz. (Agop TAŞKIN Nurhan Çanta)
30) Düşük Kur İtalya İle Fiyatları Dengeledi. (Yusuf YAVUZ Rino DERİ)
31) Markalaşmaya ve Tanıtıma Büvtçe Ayırın. (Mustafa KIYAK-Şaban DEMİREL Övgü Deri Ürünleri)
32) Rus’larda Markalı Ürüne Talep Artıyor. (Aydın ÖZKARTAL Özözler)
33) 2006 İhracat Açısından İyi Bir Yıl Olacak. (Süha BÜYÜKAKÇURA Picassu)
34) Saraciye Dergisi Fuar’da Okurlarıyla Buluştu.
35) AB Otobanındaki ANADOL. (Çetin ÜNSALAN-Özel haber)
36) Olmak Yada Olmamak İşte Tasarımın Farkı Bu. (Tasarımcı Nil GÖKSEL)
37) Bir Tasarımcıdan Sektöre Biraz Cesaret Çağrısı. (Tasarımcı Çiğdem DAYIOĞLUGİL)
38) Mesleki Eğitimde Başarı Sosyal Ortaklara Bağlı. (Sivayuşpaşa Meslek Lisesi Müdürü Günnur ÇOLAK)
39) İç Piyasada Firmalar Maliyet, Fiyat ve Vade Kıskacında.
40) Büyük Marketler Satışımızı Olumsuz Etkiliyor. (Bayram Adnan TINAZ Lazer Saraciye)
41) Ayakta Kalmak İçin Yeniliği Takip Etmek Şart. (Memduh ESMERAY Atılım Saraciye)
42) 2006 Yılı, Sıcak Artış İçin Ümit Vermiyor. (Rıfat MAKBULOĞLU Sim Suni Deri)
43) Piyasada Nakit Dönmüyor. (Zekeriya SAĞDIÇ Sağdıç Ayakkabı)
44) Müşteri Deri İle İmitasyon Arasındaki Farkı Bilmiyor. (Mustafa ve Erdem GÜL Gül Kundura)
45) 2006 Yılında Türkiye ve Dünya Ekonomisinde Durum Ne Olacak? (Dünya Bankası Danışmanı Gediz KAYA)
46) Tüm Hayaller Bir Ömre Sığar mı? (Zanaatkar Erdem TURAN)
47) KAPALIÇARŞI (Özel haber)